środa, 22 lipca 2015

Wakacyjne granie


Dzisiaj, jak na pogodę przystało, będzie lekko, leniwie i krótko.

Otóż Lubię lato. Co jakiś czas jakiś znajomy się chwali, że był na wakacjach w Maroku czy Egipcie, a gdy ja mam te fale upałów, to czuję jakbym miał Maroko czy Egipt na podwórku przed domem.


 Na tym podwórku gram w gry. Gdy nie pada i jednocześnie nie razi słońce, wystawiam 20-paro calowy telewizorek na zewnątrz - mam 10 metrowy kabelek hdmi, dzięki któremu konsolka może spokojnie leżeć w domu, pod dachem (niestety PS4 nie łączy padów po kablu, w związku z czym gram na PS3, Xbox One i 360). Tego lata ponownie zwiedziłem Egipt w Serious Sam HD. Ponownie też poszwendałem się po Rook Island jak i postrzelałem do ludzi na polach ryżowych i dżunglach Wietnamu.

Dużo gram też w Black Ops 2 (nawet dobiłem do dziewiątego prestiżu) i tutaj drobny zaskok - codziennie na XBL jakieś 100 tysięcy osób gra w tą, niemal 3-letnią strzelankę! Przy konsolowej rotacji strzelanek online jest to znaczny wynik (podejrzewam, że nawet połączone populacje Advanced Warfare z obu generacji konsol Microsoftu nie mogłyby się pochwalić zbliżonym wynikiem!) i bardzo dobrze wróży nadchodzącemu tej jesieni Black Ops 3.


Świadczy to też o tym, że sporo dzieciarni (bo wakacyjny zastrzyk graczy to głównie młodzież szkolna) wciąż gra na konsolach poprzedniej generacji i że wynik wyścigu między Sony i Microsoftem, wciąż jest nieprzesądzony (chociaż nie sądzę, żeby w Polsce Xbox One kiedykolwiek nadrobił zaległości względem PS4).

Swoją drogą, mam nadzieję, że doczekam się aktualizacji PS4, która zrobi konkretny użytek z wbudowanych w konsolę gniazd USB 3.0. Dysk twardy, nawet powiększony do 2 tera, wciąż ma ograniczoną pojemność, a i wysyłanie sygnału z padów po kablu okazuje się ostatecznie bardzo pożądanym ficzersem...

...a tak, na wakacjach wciąż panuje niezmordowany last gen.


PS. Za natarczywe pisanie o split screenie (szczegóły w poprzednim poście) dostałem całkowitego bana na oficjalnym forum Halo. Na Twitterze zablokował mnie też główny projektant Halo 5 - Josh Holmes. No cóż, chyba pozostaje się tylko obrazić i pożegnać z tą zasłużoną marką :'(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz